Privatni kancelarijski
Otvorite slobodu fokusiranja: privatna kancelarija puna fleksibilnosti, udobnosti i praktičnosti
Odmah spremni za useljenje, prostori za okupljanje timova i bolji rad.
Sveobuhvatni sadržaji
Uživajte u neverovatno brzom internetu i neograničenoj kafi
Prilagođeni rasporedi
Opcije za namenske sobe za sastanke i salone u izvršnim apartmanima
Spremni za useljenje
Potpuno opremljene privatne kancelarije za pojedince ili timove do 50 osoba
Posvećeni tim za podršku
Uvek dostupan
Istražite prostor
Šta je uključeno
Funkcije privatne kancelarije
Otkrijte uzvišeno iskustvo privatnosti i mogućnost personalizacije svog prostora uz brendiranje, raspored nameštaja, završne obrade, IT rešenja, privatne sadržaje i još mnogo toga bez dodatnih troškova.

Brz internet
Internet sa brzinom do 100 Mbps od dva nezavisna provajdera

Sale za sastanke
Opremljene TV-om za onlajn konferencije

Promišljen prostor
Potpuno opremljene sobe, udobne sale za sastanke i intuitivna navigacija

Recepcija
Prijem gostiju i poštanske (mailroom) usluge

Tehnološka oprema
Moderan multifunkcionalni štampač za sve korisnike

Bezbednost
Sistem kontrole pristupa, sigurnost, obezbeđenje i video nadzor

Registrovana adresa
Po potrebi se može registrovati pravna adresa

Lične stvari
Ormari za lične stvari

Transparentna naknada
PDV, računi za komunalije, internet, parking i struja su uključeni

Parking za bicikle
Sigurnost vaših bicikala 24 sata dnevno

Biblioteka
Stručna, poslovna i beletristička literatura

Inženjersko snabdevanje
Tehničko održavanje i tekuće popravke inženjerske opreme

Čišćenje
Svakodnevno čišćenje i obezbeđivanje sredstava za higijenu

Događaji
Interni i eksterni besplatni događaji umrežavanja

Sakupljanje smeća
Odvojeno sakupljanje smeća, otpadnog papira i otpada od hrane
MONTECO
Prednosti izbora privatne kancelarije u Budvi
- Glavna lokacija
- Smeštene u živopisnom srcu Budve, naše kancelarije omogućavaju lak pristup lokalnim preduzećima, restoranima i pogledom na obalu, čineći radne dane produktivnim i slikovitim
- Kulturni "dive-in"
- Budva, sa svojom bogatom crnogorskom kulturom i istorijom, nudi jedinstvenu pozadinu, spajajući rad sa lokalnim tradicijama i iskustvom
- Mogućnosti umrežavanja
- Naša lokacija u Budvi, kao žarište za profesionalce, omogućava članovima da se umreže, sarađuju i razvijaju svoje poslove uspostavljanjem vrednih lokalnih veza
- Isplativa rešenja
- U poređenju sa tradicionalnim kancelarijama, naši privatni prostori nude pristupačniji način da imate namenski radni prostor bez kompromisa u pogledu pogodnosti i usluga
- Besprekorna ravnoteža između posla i privatnog života
- Budvanski spoj mirnih plaža, noćnog života i kulturnih mesta osigurava da su opuštanje ili zabava nakon posla udaljeni samo nekoliko koraka
- Klimatske pogodnost
- Uživajte u mediteranskoj klimi Budve sa toplim ljetima i blagim zimama zbog kojih svaki radni dan izgleda kao mini odmor.
- Fleksibilni uslovi zakupa
- Zadovoljavajući različite potrebe, naše kancelarije nude i kratkoročne i dugoročne zakupe, što olakšava preduzećima da se povećaju i prilagode
- Raznovrsna zajednica
- Pridružite se zajednici globalnih i lokalnih preduzetnika, sfrilansera i profesionalaca da biste obogatili svoje radno okruženje različitim perspektivama
- Bezbednost i sigurnost
- Budva je poznata po svom prijatnom i bezbednom okruženju, a zajedno sa našim nadzorom 24/7 obezbeđuje bezbrižnost tokom rada
- Lakoća putovanja
- Kompaktna priroda grada i strateška lokacija naše kancelarije označava manje vreme za putovanje i veću efikasnost u vašoj svakodnevnoj rutini
Ukupan kapacitet
Privatne kancelarije
Naš sofisticirani coworking prostor je dizajniran da primi do 20 pojedinaca, osiguravajući ekskluzivno okruženje koje podstiče produktivnost i inovacije

Private Office 1
Team Desks: Equipped with 8 team desks, this office is perfect for small to medium-sized teams looking for a dedicated space to collaborate and innovate.

Private Office 2
Desks: This private office with 12 workstations is ideal for larger teams or for professionals who prefer a spacious working environment to seamlessly realize their ideas.

MONTEСO
Raspored Monteco
1. Cafe
2. Terasa
3. Montehub
4. Privatne kancelarije
Jedinstvene potrebe
PRIPREMITE SE DA RASTETE
Budućnost vašeg poslovanja sa fleksibilnim opcijama dizajniranim za vaše jedinstvene potrebe. Izaberite iz izbora personalizovanih opcija kako biste prostor učinili svojim. Na primer, kupite privatnu kancelariju sa 20 stolova koji je pogodan za 30 korisnika da biste optimizovali svoj kancelarijski stil vođenja i uštedeli na troškovima nekretnina, dok proširite pristup svog tima MONTEHUB-u – najboljem kancelarijskom prostoru u klasi sa 10 vrsta radnih mesta koji je otvoren 24/ 7
monteco
Cena
PRIVATNA KANCELARIJA 1
privatno područje
kapacitet: više od 8 stanovnika
- Pristup MONTEHUB-u je uključen
- ROK OBAVEZE počinje od 12 meseci
- ČLANARINA mesečno po 1 stanovniku iznosi 303€
PRIVATNA KANCELARIJA 2
privatno područje
kapacitet: više od 12 stanovnika
- Pristup MONTEHUB-u je uključen
- ROK OBAVEZE počinje od 12 meseci
- ČLANARINA mesečno po 1 stanovniku iznosi 303€
FAQ
Najčešća pitanja
Koji su uslovi zakupa privatne kancelarije? + -
Koji su uslovi zakupa privatne kancelarije? Naši uslovi zakupa su fleksibilni da odgovaraju vašim potrebama. Nudimo dnevne, nedeljne, mesečne i godišnje opcije. Dugoročni zakup takođe može imati posebne popuste.
Da li je potreban depozit? + -
Da, depozit je potreban i ekvivalentan mesečnoj zakupnoj ceni za dugoročni zakup. Depozit se vraća po prestanku vašeg zakupa, u zavisnosti od bilo kakve štete ili neizmirenih obaveza
Mogu li da prilagodim svoj privatni kancelarijski prostor? + -
Apsolutno! Dok naše kancelarije dolaze nameštene, ohrabrujemo članove da personalizuju svoj prostor. Međutim, o svim značajnim modifikacijama prvo treba razgovarati sa našim menadžerskim timom.
Da li postoje dodatne naknade osim kirije? + -
Osnovni sadržaji su uključeni u vaš najam. Međutim, može doći do dodatnih troškova za posebne usluge ili resurse, kao što je vrhunska tehnička podrška ili namenski sati korišćenja sobe za sastanke nakon dodeljenog vremena.
Koliko je brz Wi-Fi? + -
Ponosimo se time što nudimo brzi Wi-Fi. Pogodan je za sve profesionalne potrebe, uključujući video konferencije. Eternet veze su takođe dostupne onima kojima su potrebne.
Kakva je politika prema gostima ili klijentima koji posećuju moju kancelariju? + -
Gosti su dobrodošli! Molimo vas da unapred obavestite recepciju, posebno ako očekujete veću grupu, kako biste im obezbedili udobnost i sigurnost.
Da li postoje zajedničke pogodnosti koje mogu da koristim? + -
Da, članovi imaju pristup zajedničkim prostorima kao što su čajna kuhinja, prostori za odmor i neke sobe za sastanke. Takođe imamo zakazane profesionalne i društvene događaje na kojima možete prisustvovati.
Da li je parking dostupan? + -
Nudimo namenske opcije parkinga za naše članove. Preporučujemo da razgovarate o dostupnosti i potencijalnim naknadama sa našim administrativnim timom.
Mogu li nadograditi ili smanjiti svoj poslovni prostor ako je potrebno? + -
Sigurno! Razumemo da poslovne potrebe mogu da se promene. Bilo da vam je potreban veći prostor ili želite da se preselite u zajednički radni prostor, mi ćemo se potruditi da udovoljimo vašim zahtevima
Get in touch
Tell us when would you like to book a workspace?
Fill out this form and we'll contact you with additional info and availability.