Auditorium
Pojačajte svoj događaj: Budvanska Premium Predavaonica
Odvojene prostorije profesionalno opremljene za održavanje poslovnih i zabavnih događaja, sa posebnim prostorom dobrodošlice za goste, ličnim koordinatorom događaja i ketering uslugom
Prostran dizajn
Naša sala može slobodno da primi veliku publiku, pri tome sigurno je da svaki učesnik će imati jasan pogled i impresivno iskustvo
Pojednostavljeno povezivanje
Spremni smo za strimove uživo, vebinare i globalno povezivanje, proširujući domet vašeg događaja
Visokotehnološka vizualizacija
Visokotehnološka vizualizacija: Uz vrhunsku opremu za projekciju i dinamično osvetljenje, vaše prezentacije će oživeti
Napredna akustika
Dizajnirana za savršenstvo zvuka, vaše poruke će rezonirati sa jasnošću i dubinom
Rezervišite danas
Šta je uključeno
Funkcije Predavaonice
Od radionica, onlajn konferencija i seminara za obuku do sednice odbora i proslava kompanije—naša kancelarijska sredina je opremljena osnovnim stvarima koje pomažu u ispunjavanju vaših poslovnih potreba.

Brz internet
Internet sa brzinom do 100 Mbps od dva nezavisna provajdera

Sale za sastanke
Opremljene TV-om za onlajn konferencije

Promišljen prostor
Potpuno opremljene sobe, udobne sale za sastanke i intuitivna navigacija

Recepcija
Prijem gostiju i poštanske (mailroom) usluge

Tehnološka oprema
Moderan multifunkcionalni štampač za sve korisnike

Bezbednost
Sistem kontrole pristupa, sigurnost, obezbeđenje i video nadzor

Registrovana adresa
Po potrebi se može registrovati pravna adresa

Lične stvari
Ormari za lične stvari

Transparentna naknada
PDV, računi za komunalije, internet, parking i struja su uključeni

Parking za bicikle
Sigurnost vaših bicikala 24 sata dnevno

Biblioteka
Stručna, poslovna i beletristička literatura

Inženjersko snabdevanje
Tehničko održavanje i tekuće popravke inženjerske opreme

Čišćenje
Svakodnevno čišćenje i obezbeđivanje sredstava za higijenu

Događaji
Interni i eksterni besplatni događaji umrežavanja

Sakupljanje smeća
Odvojeno sakupljanje smeća, otpadnog papira i otpada od hrane
MONTECO
Prednosti izbora Predavaonice u Budvi
- Strateško centrirana lokacija
- Smeštena je u užurbanom gradskom jezgru Budve, naša predavaonica nudi lak pristup za učesnike, bilo da su lokalni ili dolaze na događaj.
- Moderna arhitektura
- Spoj estetske privlačnosti i funkcionalnog dizajna. Naš prostor postavlja savršen ton za upečatljive događaje, stvarajući trajan utisak.
- Sve-u-jednom tehnička rešenja
- Od naprednih audio sistema do projektora visoke definicije, naša sala minimizira potrebu za spoljnom opremom, pojednostavljujući podešavanje vašeg događaja.
- Neprekidan striming uživo
- Povećajte domet vašeg događaja, služeći se i ličnim i virtuelnim učesnicima uz naše snažne mogućnosti striminga.
- Stručna podrška na licu mesta
- Naš namenski tim koji je vešt u upravljanju događajima i tehničkom rešavanju problema, dostupan je da obezbedi nesmetan rad od početka do kraja.
- Kulturna atmosfera
- Smešten u živopisnoj Budvi, vaš događaj će postati više od obične prilike; to je iskustvo, obogaćeno lokalnom kulturom i šarmom.
- Fleksibilni raspored sedenja
- bilo da se radi o pozorišnom stilu, učionici ili prilagođenom rasporedu, naša sala se prilagođava jedinstvenim zahtevima vašeg događaja.
- Mogućnosti nakon događaja
- Energičan noćni život, restorani i mogućnost za razgledanje Budve nude idealne prilike za zatvaranje ili umrežavanje nakon glavnog događaja.
- Bezbednost i pristupačnost
- Dajući prednost udobnosti gostiju, naša sala je opremljena i obezbeđena u skladu sa svim savremenim merama i dostupna je gostima sa različitim sposobnostima.
- Isplative paketne ponude
- Nudimo ne samo predavaonicu, već i pakete koji uključuju ketering, partnerstva za smeštaj i lokalne ture kako bismo optimizovali budžet vašeg događaja.
Kapacitet
Oprema u svakoj sali
Multimedijalni ekran
Viseći multimedijalni ekran omogućava realističnu reprodukciju boja i lako povezivanje za saradnju (Samsung CU7000 LED 65" 4K UltraHD.
Sistem prezentacija
Yealink Room Cast bežični prezentacioni sistem. Radi sa Yealink VPP20, Miracast, AirPlay i Google Cast dodatkom za bežično deljenje sadržaja kako bi se obezbedio 4K Ultra HD deljenje sa više korisnika uz podršku za funkcije saradnje kao što su bele table, beleške i intuitivni daljinski upravljač.
Meeting Kit
Yealink UVC84-BIOD Meeting Kit je rešenje za veliku salu za sastanke, pruža vrhunski video i audio kvalitet. Yealink UVC84 USB kamera u kombinaciji sa 4K senzorom i revolucionarnim novim ID dizajnom pruža najbolji video kvalitet za vaš sastanak. Sa 12k optičkim zumom bez gubitaka i 3k digitalnim zumom, UVC84 reprodukuje svaki detalj u sali za sastanke. UVC84 pokriva široko vidno polje od 80° sa mehaničkim pomeranjem i nagibom koji se lako može izvesti bilo daljinskim upravljačem ili Yealink-ovim plug-in softverom za kontrolu kamere.
Nova generacija
Zvučnici nove generacije SONOS Era 100 u otvorenim prostorijama i velikim salama za sastanke omogućavaju vam da kreirate osećaj prilagođenog stereo zvuka, a takođe pruža mogućnost emitovanja audio sadržaja putem Vi-Fi i Bluetooth veze.
SASTANCI
Predavaonice
Unapredite svoje sastanke i događaje u našim raznovrsnim konferencijskim salama, od kojih svaka je sigurno prilagođena vašim najspecifičnim potrebama

TALI Predavaonica
Kapacitet: TALI je intiman/privatan, ali moćan prostor, dizajniran da ugosti od 8 do 10 ljudi, osiguravajući da vaš tim ili klijenti mogu efikasno da sarađuju
Minimalni period rezervacije: Prilagodite svoju rezervaciju svojim specifičnim potrebama sa minimalnim periodom rezervacije od samo jednog sata, pružajući fleksibilnost i pogodnost.

PRUTAS
Kapacitet: PRUTAS nudi više prostranije okruženje, u kome može udobno da se smesti od 10 do 12 ljudi, što ga čini idealnim za veća okupljanja i prezentacije.
Minimalni period rezervacije: Radi obezbeđenja kvaliteta i dostupnosti prostora, PRUTAS zahteva period rezervacije od 3 sata najmanje, omogućavajući duže, neprekidne sesije.

MONTEСO
Raspored Monteco
1. Cafe
2. Terasa
3. Montehub
4. Privatne kancelarije
Auditoriums
PRICING PLANS
TALI
soba za sastanke
KAPACITET | STANOVNICI | GOSTI | ||
---|---|---|---|---|
Cena za 1 sat | Minimalni period rezervacije | Cena za 1 sat | Minimalni period rezervacije | |
8 - 10 osoba | 12€ | 1 sat | 24€ | 1 sat |
PRUTAS
PREDAVAONICA
KAPACITET | STANOVNICI | GOSTI | ||
---|---|---|---|---|
Cena za 1 sat | Minimalni period rezervacije | Cena za 1 sat | Minimalni period rezervacije | |
do 12 osoba | 18€ | 3 sata | 39€ | 3 sata |
FAQ
Najčešća pitanja
Da li je moguće otkazati rezervaciju? + -
Da, moguće je i neće se naplaćivati kazne ako se otkazivanje rezervacije izvrši minimum za 1 sat pre početka.
Da li je plaćanje moguće samo putem interneta? + -
Možete platiti na bilo koji način, na primer karticom, gotovinom ili koristeći podatke o bankovnom računu.
Koliko ljudi može da primi Predavaonica? + -
Naša sala može sa komforom da ugosti do 12 posetilaca, a naša fleksibilna sedišta nam omogućavaju da najbolje odgovaramo potrebama vašeg događaja
Da li postoji mogućnost za prenos uživo ili snimanje događaja? + -
Da, naša sala je opremljena najsavremenijom tehnologijom koja podržava i striming uživo i snimanje događaja. Od vas treba samo da navedite svoje zahteve tokom rezervacije.
Možemo li da unesemo sopstvenu tehničku ili audio-vizuelnu opremu? + -
Dok je naša sala dobro opremljena, dobrodošli ste da unesete specijalizovanu opremu. Preporučujemo da se koordinišite naš tehnički tim unapred za besprekornu integraciju.
Da li nudite ketering usluge na licu mesta ili treba da se sami dogovorimo? + -
Imamo partnerske odnose sa nekoliko najboljih budvanskih ugostitelja. Međutim, ako imate specifične ketering preferencije ili želite da donesete svoje, mi smo otvoreni da udovoljimo vaše potrebe.
Koji bezbednosni protokoli postoje za velika okupljanja? + -
Pridržavamo se svih lokalnih smernica za zdravlje i bezbednost, obezbeđujući redovnu sanitaciju, upravljanje masom i protokole za hitne slučajeve. Bezbednost vaših gostiju je naš najveći prioritet.
Da li je parking dostupan za učesnike? + -
Da, imamo dovoljno parking mesta za učesnike. Preporučujemo da nas unapred obavestite o očekivanom broju vozila radi efikasnog upravljanja parkingom.
Koliko rano možemo pristupiti predavaonici da bismo se pripremili za događaj? + -
Obično se pristup odobrava 24 sata pre događaja. Međutim, ako vam treba više vremena za detaljno podešavanje, možete da se dogovorite o tome tokom procesa rezervacije.
Da li postoje dodatne sobe ili prostori za sekcione sesije? + -
Da, osim glavne sale, imamo i manje sobe, radionice kao i prostore za sesije ili privatne diskusije. Molimo Vas da navedete svoje potrebe tokom rezervacije.
Kakva je politika otkazivanja za rezervacije u sali? + -
Imamo strukturisanu politiku otkazivanja zasnovanu na tome koliko unapred je otkazivanje napravljeno. Detalji će biti dati tokom procesa rezervacije ili se možete obratiti našem administrativnom timu.
Možemo li sarađivati na promotivnim aktivnostima za događaj? + -
Sigurno! Spremni smo da pomognemo u promociji vašeg događaja kroz naše kanale, partnerstva i mrežu u Budvi.
Get in touch
Tell us when would you like to book a workspace?
Fill out this form and we'll contact you with additional info and availability.