MontECO - coworking

MONTEHUB

MONTEHUB

Radite, sarađujte, inovirajte: Budvanski Premium Coworking Hub

Raznovrsnost izbora i kreativnost. Veliki radni prostor savršeno funkcioniše kako bi se organizovalo agilno okruženje oko aktivnosti i fokusa poslovnih potreba kompanije.

MONTEHUB
Različiti radni prostori

od otvorenih stolova do zvučno izoliranih govornica, izaberite prostor koji odgovara vašem stilu rada

MONTEHUB
Dinamična zajednica

pridružite se mreži profesionalaca, startapa i frilansera, podstičući saradnju i otvarajući puteve za rast

MONTEHUB
Pristup 24/7

za pravna lica-rezidente

MONTEHUB
Vrhunski sadržaji

uživajte u brzom internetu, neograničenoj kafi, ergonomskom nameštaju i najsavremenijim sobama za sastanke

Otkrijte svoj radni prostor

Zaronite u dinamičnu coworking zajednicu u Budvi i unapredite svoj radni put

Šta je uključeno

Funkcije Coworking centra

MONTEHUB je vaš poziv da organizujete idealnu kancelariju, bez vezivanja za određeni sto, kada ste u MONTEHUB-u, samo rezervišite bilo koji od 10 tipova radnih mesta, uživajte u podršci tima zajednice, neograničenom štampanju i najboljoj kafi u gradu na otvorenoj/spoljnoj terasi.

wi-fi
Brz internet

Internet sa brzinom do 100 Mbps od dva nezavisna provajdera

Meeting Rooms
Sale za sastanke

Opremljene TV-om za onlajn konferencije

Thoughtful space
Promišljen prostor

Potpuno opremljene sobe, udobne sale za sastanke i intuitivna navigacija

Coworking Home
Recepcija

Prijem gostiju i poštanske (mailroom) usluge

Technological equipment
Tehnološka oprema

Moderan multifunkcionalni štampač za sve korisnike

Security
Bezbednost

Sistem kontrole pristupa, sigurnost, obezbeđenje i video nadzor

Registered address
Registrovana adresa

Po potrebi se može registrovati pravna adresa

Personal belongings
Lične stvari

Ormari za lične stvari

Transparent Fee
Transparentna naknada

PDV, računi za komunalije, internet, parking i struja su uključeni

Bicycle Parking
Parking za bicikle

Sigurnost vaših bicikala 24 sata dnevno

Library
Biblioteka

Stručna, poslovna i beletristička literatura

Coworking Home
Inženjersko snabdevanje

Tehničko održavanje i tekuće popravke inženjerske opreme

Coworking Home
Čišćenje

Svakodnevno čišćenje i obezbeđivanje sredstava za higijenu

Coworking Home
Događaji

Interni i eksterni besplatni događaji umrežavanja

Coworking Home
Sakupljanje smeća

Odvojeno sakupljanje smeća, otpadnog papira i otpada od hrane

MONTECO

Prednosti odabira Coworking centra u Budvi

Kapacitet

Stolovi i opcije za sedenje

Naš coworking prostor ima ukupan kapacitet za smeštaj do 54 osobe, obezbeđujući mesto za svakog profesionalca da napreduje.

16

Stolovi

Nudimo 16 namenskih (posebnih) stolova, pružajući vam lični prostor za fokusiranje i inovacije.

14

Vrući stolovi

Sa 14 dostupnih vrućih stolova, uživajte u fleksibilnosti izbora gde ćete raditi svaki dan.

4

Timski stolovi

Naša 4 timska stola su savršena za kolaborativne projekte i grupne zadatke.

2

Stolovi za četvoro

Odlučite se za jedan od naša 2 timskih stola (za četvoro), idealna za blisku saradnju malih timova.

2

Zvučno izolirane govornice

Koristite jednu od 2 telefonske govornice za privatne pozive i fokusiran rad.

16

Specijalna sedišta

Otkrijte 16 specijalnih sedišta, jedinstveno dizajniranih za udobnost i produktivnost.

The meetings

Konferencijske sale

Unapredite svoje sastanke i događaje u našim raznovrsnim konferencijskim salama, od kojih je svaka prilagođena vašim specifičnim potrebama.

Small Conference Rooms

Male konferencijske sobe

Imamo 2 sobe, svaka za 4-6 osoba, savršene za privatne timske sastanke i diskusije

Man giving a presentation to two women in a modern co-working space. The presenter is writing on a whiteboard, while the women sit on green chairs and listen attentively. The room features a large window and a vibrant green and white patterned wall, creating a bright and engaging environment.

Srednja konferencijska sala

Prostrana sala za 8-10 osoba, pogodna je za veće timske saradnje i sastanke sa klijentima

Empty modern co-working space set up for a presentation or meeting. The room features a large screen displaying a menu, several tables with green chairs, and stylish pendant lights. A small table with plants adds a touch of greenery, creating a professional yet inviting atmosphere.

Predavaonica

U našoj sali udobno se nalazi 10-12 ljudi, idealno za prezentacije i veća okupljanja tima

Empty modern co-working space with a presentation setup. The room features a large screen displaying a presentation, several tables with chairs, and green geometric wall decorations. The space is well-lit and organized, with lockers labeled 'Staff' on the right and a minimalistic design that fosters productivity.

Sala za događaje

Organizujte efektne događaje u našoj prostoriji za događaje, sa kapacitetom da ugosti do 40 ljudi

MONTEСO

Raspored Monteco

1. Cafe

2. Terasa

3. Montehub

4. Privatne kancelarije

MONTEHUB

TARIFNI PLANOVI

radno mesto u zajedničkom prostoru

1 dan

15€

750€ mesečno

1 mesec

140€

280€ mesečno

3 meseca

280€

280€ mesečno

12 meseci

PITAJ!

specijalni sporazum

Najčešća pitanja

Covorking centar u Budvi

Koji su uslovi i obaveze za radni prostor u Montehub-u? + -

Minimalni rok angažovanja počinje od 3 meseca. Međutim, s vremena na vreme možemo pokrenuti specijalnu marketinšku kampanju i ponuditi rok obaveze od 1 meseca.

Da li je tehnološka oprema, kao što je štampa, besplatna za korišćenje? + -

Da, imamo svu neophodnu kancelarijsku opremu i ona je besplatna za korišćenje, uključujući multifunkcionalni profesionalni uređaj za štampanje, skeniranje i kopiranje.

Koje je radno vreme recepcije? + -

Radnici našeg društvenog tima su vam dostupni od 9 do 18 časova svakog radnog dana, međutim, pristup MONTEHUB-u imate 24/7

Mogu li da rezervišem namenski sto ili je to po principu „ko prvi dođe, prvi se posluži“? + -

Da, možete rezervisati poseban sto, osiguravajući da svaki dan imate svoj prostor. Nudimo i fleksibilna sedišta za one koji vole promenu scene svaki dan.

Da li postoje privatne oblasti za telefonske pozive ili video konferencije? + -

Apsolutno! Imamo telefonske govornice i male sobe za sastanke dostupne za privatne razgovore ili virtuelne sastanke.

Kakva je politika za goste ili klijente koji me posećuju u coworking-u? + -

Gosti su dobrodošli, ali iz bezbednosnih razloga, moraće da se prijave na recepciji. Ako očekujete klijenta, samo obavestite naš tim.

Koliko je bezbedan coworking prostor, posebno posle radnog vremena? + -

Bezbednost je naš glavni prioritet. Imamo obezbeđenje koje radi 24/7, CCTV nadzor i bezbedan sistem pristupa kako bismo osigurali bezbednost naših članova i njihovih stvari.

Imaću li pristup Montehub-u tokom vikenda ili praznika? + -

Da, naš coworking centar nudi 24/7 pristup za naše članove. Možete raditi kad god vas inspiracija uhvati!

Da li postoje događaji u zajednici ili sesije umrežavanja na kojima mogu prisustvovati? + -

Definitivno! Mi organizujemo redovne društvene događaje, radionice i sesije umrežavanja. Kao član, bićete unapred obavešteni o svim predstojećim događajima.

Da li nudite popuste za startape ili neprofitne organizacije? + -

Verujemo u podršku budućim preduzećima i uspešnim organizacijama. Obratite se našem timu da se raspravimo o specijalizovanim paketima ili popustima.

Get in touch

Tell us when would you like to book a workspace?

Fill out this form and we'll contact you with additional info and availability.

    Close
    Close